Alla inlägg under september 2012

Av anders lundin - 21 september 2012 22:18

Tänkte först skylla på någon annan,kom sedan på bättre tankar,felet är mitt.Den mest fantastiska är tillbaka,åh som ni har väntat och längtat efter att jag ska skriva nåt bra här.Kommer inte på nåt just nu ,men senare kanske.Att jag inte skrivit något beror på att jag hade glömt bort lösenordet och som den klappruttna jäveln jag är fattade jag inte hur man skapar ett nytt.Så plötsligt en dag öppnades mitt sinne för lösenord,såsom Moses öppnade havet för Israels folk vällde lösenordet fram.(Det där blev ju jättekonstigt fast väldigt bra ändå på nåt sätt.)Hur som helst,jag är här igen.Då undrar ju vän av ordning,(ni alltså)vad har vi att vänta?Ja det är en högst rellevant fråga att ställa.(Jag gillar ord som jag inte förstår och antagligen inte kan stava rätt till som t.e.x relevant?)Det är en fråga som får besvaras senare,som jag brukar säja,vi får väl se.Just nu är jag en väldigt upptagen person,jag jobbar i energibranchen.Förnybar sådan,det är framtiden,har jag hört.Ska försöka visa lite bra bilder någon gång.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards