Alla inlägg under mars 2012

Av anders lundin - 31 mars 2012 21:07

Ljudet i filmen är kasst,ljudkillen har fått sparken den odugliga jäveln.Jag utlovade en westernrulle,här är den.Väntar nu på en Oscar.

Av anders lundin - 30 mars 2012 22:21

Det har idag inte hänt så mycket,men imorgon så.Idag har jag mest bara kluvit ved och lyssnat på Motörhead som är ett förträffligt vedhuggarband,aggresivt med mycket kraft,klyver gigantiska vedträn då jag hör dom.Funderar på att göra någon slags film.Fick just världens kanonidé,en westernrulle,skulle kunna bli riktigt bra.Måste ju ha någon som filmar också.Tror jag vet en som jag kan övertala till det(behövs nog ingen övertalning,räcker med att säja,det här blir kul).Känn dej kallad Marcus,det här kommer bli riktigt bra.

Av anders lundin - 28 mars 2012 21:43

Hej igen! Många människor(en) har frågat mej om portföljen,vad den innehåller.Det kan jag inte berätta just nu det får bli en annan gång.Det är som vanligt med mej,det där med trasiga och ej återfunna saker,ingen förändring.Jag är inne i en uppstartningsfas och allt jag gör tar väldans lång tid men det är väl så när man försöker lära sej nåt nytt,man måste ju våga prova och även våga göra fel.Sen blir det kanske bättre.Nåja,här kommer iallafall lite bilder med förklarande text från mitt händelserika liv.Och nu drog tiden iväg sådär igen,borde sova istället för att sitta här  

Det här är från Kvarntorpshögen,jag påbörjade en karriär som kultur arbetare.

 

Jag var med och monterade fast detta konstverk.Antagligen högens allra bästa.Tre av figurerna på bilden var bara tillfälliga konstverk på den platsen.Efter den här dan tog kulturarbetarkarriären slut.  

Sånt här fint sällskap får jag ibland på väg till jobbet.   

Av anders lundin - 27 mars 2012 21:02

Hej!                                                                                                                                                                           Skulle vara lite duktig igår när jag skrev,nya rader,mellanrum och allt möjligt.Det såg ju bara konstigt ut sen.Annars så är kameran fortfarande trasig och kabeln till mobilen fortfarande försvunnen.Det blev inte mycket till kabeljakt då jag istället försökte laga en krånglande fyrhjuling.Så tyvärr inga nya bilder,men jag letade på några gamla,vet inte hur gamla men ett par år kanske.    

Här är ett av mina rådjur hon heter Britney,hennes bror Shakespere stog en bit bort.

Här sitter Alma och väntar på att middagen ska serveras,under tiden

sitter Strinberg på vägen och hindrar trafiken.

Det här är ett exempel på en dålig ide,det här är på sjön.Skulle skotta skridskobana,insåg snart att det var lite för mycket snö.Det blev korvgrillning istället.      

Av anders lundin - 26 mars 2012 19:58

                                           Hej på er allihop!                                                                                                   Allihop kunde jag skriva då jag såg att det var fler än bara en som gjort ett besök här,det var roligt.Tack så mycket för alla uppmutrande kommentarer,sånt gör ju att man vill skriva mer.Skulle också vilja visa lite fler bilder men kameran är trasig,jag kan förstås använda mobilen,men då måste jag hitta kabeln först.den är oförklarligt försvunnen.               Min färd till jobbet vid soluppgångstid går genom skogar och förbi sjöar.Det finns många bra fototillfällen,jag kan redan nu lova er fler bilder,både fina naturbilder och bilder på mej själv när jag gör saker som inte alltid är så smarta men oftast ganska roliga.                 Jag vill passa på att tacka min son Marcus som hjälpte mej igår när jag ville visa upp allt intressant som jag brukar hålla på med.Han fotograferade och följde med överallt fast han nog tyckte det var ganska tråkigt.                                Nu ska jag leta efter den försvunna kabeln så jag har något att visa er imorgon.

Av anders lundin - 25 mars 2012 13:21

Hej! Jag heter Anders Lundin. Det är inte jag som är på TV utan jag är en helt annan Anders. Jag bor mitt i skogen. Jag har aldrig bloggat förut, har alltid tänkt att vad är det för skit? Men sedan jag började följa några bloggare blev jag intresserad och ville prova själv. Jag har ett arbete som kräver 100% uppmärksamhet så det här får jag sköta på kvällar och helger. Här kommer jag skriva om saker jag gör.Det jag gör är inte alltid så genomtänkt därför kan det bli lite tokigt. Men jag har ju iallafall roligt. Här kommer lite bilder på vad jag har gjort idag. 


  

   Var och hälsade på mina kompisar,hästarna.Dom är trevliga.



 

  När jag gick genom skogen fick jag sällskap av Strindberg.

 

För att imponera på Strindberg klättrade jag upp i en krokig björk.


 

Sen gick jag hem och fortsatte med snustillverkningen.


 

Jag gillar även att fiska. Jag använder ett egenkonstruerat metspö med en väldigt stor krok anpassad för späckhuggare. Min vän Tiger-Ola följde också med.


 

Efter en händelserik dag satte jag mig i stenröset för att vila ett tag.


 

Jag gillar även att åka fyrhjuling.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards