Alla inlägg den 27 mars 2012

Av anders lundin - 27 mars 2012 21:02

Hej!                                                                                                                                                                           Skulle vara lite duktig igår när jag skrev,nya rader,mellanrum och allt möjligt.Det såg ju bara konstigt ut sen.Annars så är kameran fortfarande trasig och kabeln till mobilen fortfarande försvunnen.Det blev inte mycket till kabeljakt då jag istället försökte laga en krånglande fyrhjuling.Så tyvärr inga nya bilder,men jag letade på några gamla,vet inte hur gamla men ett par år kanske.    

Här är ett av mina rådjur hon heter Britney,hennes bror Shakespere stog en bit bort.

Här sitter Alma och väntar på att middagen ska serveras,under tiden

sitter Strinberg på vägen och hindrar trafiken.

Det här är ett exempel på en dålig ide,det här är på sjön.Skulle skotta skridskobana,insåg snart att det var lite för mycket snö.Det blev korvgrillning istället.      

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards