Alla inlägg den 7 april 2012

Av anders lundin - 7 april 2012 23:58

Vet inte hur man hälsar så här mitt i natten,men jag kör väl på med ett Hej!                                                                 Sitter och tänker på kommande film,har testat lite repliker och ideer på en livepublik.Kan bli lite problem med rekvisita och en fransk skådespelare som inte vet att han kommer att få en stor roll i kommande film.Manuset ska finslipas och kanske göras om lite.Visste inte hur mycket jobb det var att göra film,det är skitjobbigt,men jag gör vad som helst för att roa er.Målet är egentligen inte att roa er utan mej själv,den dagen jag tröttnar slutar jag med detta.Men än så länge är det väldigt roligt,men otroligt jobbigt.Inspelningsdag beräknas att inträffa i slutet av nästa vecka.Målet är att filmen ska visas upp nästa helg.God natt på er allihopa,hoppas att er påskafton har varit lika bra som min.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards